Onze kantoren zijn gesloten van maandag 24 december tot en met woensdag 2 januari.      
 

Dicht bij u, ook in Aarlen en Waver!


Omdat we voor de inwoners van de provincies Luxemburg en Waals-Brabant een contactpunt voor de federale Ombudsman wilden inrichten, zijn we in Aarlen en Waver ook met twee nieuwe spreekuren gestart. 

Eén keer per maand komt een lid van ons team ter plaatse om naar u te luisteren en uw klacht te registreren.

Aarlen en Waver

De federale Ombudsman komt elke vierde maandag van de maand naar Aarlen tussen 10u00 en 15u00 in het Informatie- en Onthaalcentrum (Place Didier 42). Op afspraak via 063 43 00 30.

Hij komt elke eerste woensdag van de maand naar Waver van 10u00 tot 12u00 en van 13u30 tot 15u30, in het stadhuis (Place des Carmes 10). Op afspraak via 0800 99 962.

Wat moet u doen?

1. Controleer eerst of uw probleem over een federale overheidsdienst gaat.

2. Probeer eerst het probleem te regelen met de betrokken overheidsdienst.

3. Heeft u deze eerste stap gezet, maar werd er nog geen oplossing gevonden? Maak dan een afspraak met de federale Ombudsman.

In alle provincies

De federale Ombudsman heeft ook in vijf steden in Vlaanderen een spreekuur, in samenwerking met andere ombudsdiensten. Zo kan u terecht in Antwerpen, Gent, Brugge, Hasselt en Leuven.

Ontdek waar en wanneer u bij de federale Ombudsman dicht bij u in de buurt terechtkan.  

gepost op: 20/01/2016