Van 22 juli tem 14 augustus zijn we enkel 's morgens van 9u tot 12u30 telefonisch bereikbaar.  
 

Hoe dien je een klacht in?

image


Schriftelijk

Gebruik het klachtenformulier in Word of in PDF. Nadat je het formulier hebt ingevuld, stuur je het

- per e-mail : contact@federaalombudsman.be

- of per brief: de federale Ombudsman, Leuvenseweg 48 bus 6, 1000 Brussel

- of per fax : + 32 2 289 27 28


Mondeling

Je kunt telefoneren naar 0800 99 962.

Wil je een medewerker van de ombudsman ontmoeten om je probleem persoonlijk toe te lichten, dan kan dat. Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, werkt de ombudsman momenteel enkel op afspraak. Je vraagt een afspraak aan via tel. 0800 99 962 of mail contact@federaalombudsman.be. 

Daarna kan je langskomen

- in onze kantoren in Brussel in de Leuvenseweg (op wandelafstand van het treinstation Brussel-Centraal en vlakbij de metrostations Kunst-Wet en Madou).

- in je buurt, tijdens één van de spreekuren